SKRIVET: 2010-02-04, kl 16:49:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take a breath

Hej! Precis kommit hem från en heldag med att skjutsa folk överallt! Började skolan kl 8, färgade fransar och bryn - skoj! Jag gjorde vid Bella och vice versa. Efter skolan så gick jag och Peggie till salongen för att fixa till min avknäckta tummnagel =( Mötte upp pappa i stan strax efter de, körde honom till jobb körde sedan Alex till skolan, hämtade Fia hos hennes pojkvän och körde henne till körskolan, hämtade Alex på skolan, hämtade mitt körkort, lämnade försäkringspapper hos tandläkaren  och körde till slut hem. Sattan vad man hunnit med saker de senaste 5 timmarna =D



Visst fick fröken snygga bryn? ;)

Förresten tröjorna jag köpte, 50:- st!

 
Totally värt it!

Ska ner och käka middag sen hämta  Freddie och Bella och möta upp Peggie på jobb! =P Heldag!


Puss och Kärlek


Isabell

Mycket snygga tack vare dig :p



PUBLICERAT: 2010-02-04, 17:00:15 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: