SKRIVET: 2010-02-06, kl 13:48:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stop for a while

Ute igår med Peggie, Bella kunde tyvärr inte följa med. Direkt efter jobb så gick jag ialla fall till Bellas lägenhet där hon själv, Peggie och Dennis (Bellas pojkvän) satt. Hann med en eller två groggar, sminkombyte, klädesombyte och frisyrombyte sen satt vi i taxin tillbaka till Chili igen =P

 

Detta hade jag på mig igår, lädertights, svart linne och gråmelerad kofta.

Hade invigning av mina skor jag köpte när vi senast var på besök på Irland.



Snygga va? Kostade mig endast 50 kr ;)

Träffade en massa gamla och nya vänner igår, hade rikigt trevligt faktiskt. Nina, Johanna, Bula mfl var där. Men nu måste jag ge mig iväg, ska till jobb!

Puss och Kärlek


Johanna

a dom va skitsnugga



PUBLICERAT: 2010-02-07, 11:41:12 | URL: http://johannahartelius.blogg.se/
Terese

fan vilka nice skor!



PUBLICERAT: 2010-02-11, 17:28:21 | URL: http://teresenennesson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: