SKRIVET: 2010-02-21, kl 17:08:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Still alive but baerly breathing

Har nu städat Sveriges skitigaste rum!  :) Gick fort som bara den men de blev ju faktiskt rent ändå. Varför tror alla vuxna att saker måste ta lång tid för att de ska vara bra och ordentligt? Så är min mamma, säger man att man gjort de klart så säger hon "Nehe, så fort kan de inte ha gått" sen får man ställa sig i givakt medan hon inspekterar rummer och hittar minsta lilla dammtuss. Städ- Hitler med andra ord =P Haha okey, de va kanske lite o ta i. Men pedant och petig är hon ialla fall!



Dödaste växten jag har, men har bara en annan plastblomma så den får stå kvar =)
Hämtade nyss upp min rena tvätt. Om man frågar mig så anser jag att jag brukar klä mig i naturnära och diskreta färger....tyckte jag till jag såg detta =S



Ser ut som en regnbåge kräkt på min säng =S

Men nu kan mamma inte längre klaga, kolla bara så fint mitt rum blev =D Kan ni väl säga om ni stöter på henne någonstans ;)

 



Ganska nöjd själv om jag får säga de, nu ska jag laga lite mellanmål sen hoppa in i duschen, vi ses ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: