SKRIVET: 2010-02-12, kl 13:34:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Planet Earth moves slowly

Hemma från skolan, hade modell sminkning idag på asiater. Jag hade med mig min kollegas flickvän Hanna. Blev faktiskt riktigt nöjd själv med resultatet, det klädde henne. Har förstärkt färgerna lite med hjälp av datorn, dock inte photo shoppat - det vet jag inte hur de fungerar! Verkligen enkelt att jobba med Hanna, hade fina drag och jättefin hy. Ja, haha lite dumt men visst lägegr man märke till sånt när man står en millimeter från hennes ansikte =P

 

Kommer hem till världens bästa överraskning, öppnar kylen och den är full med muffins =D Inte bara de, utan de är jättefina och söta. Jobbigt att bara klara av att äta endast en. Vill ju inte trycka i mig hur många som helst när Fia stått och bakat alla.



Vill man inte bara ta alla?

Min snyggaste (för tillfället) inredning på mitt rum ;)



Iförsig står den uppe på min garderob brevid två vinflaskor, där gör den väl sig inte till rätta. Får hitta en bra plats till honom. Ni som inte känner igen den så är det Absolut Vodkas rock edition flaska med skinn och nitar, svinsnygg!

Ska strax bege mig iväg mot jobb, ska plocka upp pappa efter jobb och köra honom hem till Hörby =S Han är på firma fest på Big Bowl, så jag får ställa upp och vara chaffis. Skitsamma, hade ändå inte orkat göra något idag, ska börja jobba 11 imorgon och slutar inte förrens 23 så, I need to ta de lugnt! Ska bara hitta bra parkering i stan.... hmm.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: