SKRIVET: 2010-02-09, kl 20:32:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Once upon a time

Kul det är att veta att man fått en del nya läsare =) Härliga, trevliga kommentarer man blir ju så glad! Har precis anmält mig på blogglista.se klicka på länken för att få mig rankad på topplistan blogglista.se

Tänkte ju försöka engangera mig lite mer för att tjäna en bättre summa på bloggen med tanke på att man ändå lägger ner tid på att skriva! =D Am I right?!?!?!

En gammal barndomsvän (Sara) fyller år på fredag men kan inte fira henne för jag jobar =( Känns så bull att ha de som ursäkt men de hade varit min enda ursäkt, de flesta av mina kompisar ska dit så de hade ju varit kul att gå. Men... plikten kallar!

Jag presenterar mina klasskompisar som tar upp all min lediga tid ;) Peggie och Bella <3

 

Klicka in på länken varje gång du ser den så jag kan rankas bland toppen ;)


Puss och Kärlek


Isabell

vad är det där blogg lista?(a) wiie där är jagju:) <3



PUBLICERAT: 2010-02-09, 23:08:32 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: