SKRIVET: 2010-02-09, kl 22:28:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Not that girl

Jaha nu har blogg.se hemsidan hållt på och klyddat den senaste timmen. Så jag, fit som jag är, åkte och handlade största påsen godis ever! =D


Som sagt ska min bästa killkompis flytta till sin tös Sofie i Sthlm och ska nu sälja sin lägenhet här nere i Malmö, på Ellstorp. Så är du intresserad av att flytta, bara "fönstershoppa" eller helt enkelt kanske bara vill se hur snyggt Freddie har renoverat hela sin lägenhet från de att han köpte den, klicka då in på länken.

http://www.hemnet.se/beskrivning/593785?r=3

film, godis och sömn!


Puss och Kärlek


Anonym

Hur mycket ska han ha för den och ungefär vad ligger hyran på?


ELIN

sv: det är en inspirations bild:)! jag vet tyvärr inte vart hon köpt dem.



PUBLICERAT: 2010-02-10, 19:39:00 | URL: http://el.bubbleroom.se
freddie

hyran ligger på 2600 och jag vill ha mycket för den =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: