SKRIVET: 2010-02-04, kl 00:21:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Life your life the way you like to


Kom hem från  jobb för en stund sedan, ganska lugn dag. Missade skolan imorse, skulle snooza men så dog mobilen tydligen och jag vaknade inte förren 20 över 10 =S Skitbull, en  skoldag värd 600 kr och sen missat ett helt ämne.... blö. Otur! Idag har inte varit en bra dag varken förhållandemässigt, skolmässigt, familjemässigt eller Malinmässigt =(

Som ni kanske fatta så kunde jag inte skriva något inlägg igår pga vädert, gick inte ta sig hem till Klågerup - inga bussar gick ju!

Handlat två härliga färgglada t-shirts! Så en positiv sak hade jag ialla fall att skriva om.

Tack för de trevliga kommentarerna! =D

Har hittat någon  som ställer upp som min modell inför Dragqueen sminkningen i skolan. Ingen mindre än Mammas Pojkar Tim Rydeström =) Ska göra honom sååå vacker ;)

Hittade lite bilder från i lördags på mig, Cissi och Patricia.







Ska bara dricka upp mitt glas med fil sen ska jag somna så fort jag kan, ska INTE missa skolan imorgon med. Ska färga fransar och plocka bryn. Ska bli kul!


Puss och Kärlek


ida

eu tro man vill ens röra tim. riktigt mans hora



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: