SKRIVET: 2010-02-22, kl 23:38:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let´s hold on to the times we liked

Jaha, så folk gillar mina goa idéer på mellanmål? Aa, man är ju inte kock för ingenting ;) Har nu börjat min tränings/nyttighetsdiet med tanke på att träningen börjar denna veckan. Och JA jag får om jag nu vill banta, de ska folk ta o skita i. De spelar väl ingen roll om man väger varesig 35 kg eller 135 kg? Är man inte nöjd med sig själv så är de upp till var och en vad de vill göra med sig själv. Ganska trött på folk som säger " du behöver väl inte träna?" Har väl inget med att göra vad man behöver? Har man en gång i tiden varit nöjd med sig själv försöker man nog uppnå de igen, eller? Anywho, så ska jag inte banta... ville bara få de sagt och för att folk ska fatta. Allt jag ska göra är att komma i form igen och "tighta" till allting lite =) Dagens middag bestod av Äggvitor, halv kyckling filé och sallad baserad på tomat och lök, gott va? Hade hellre tryckt i mig en påse chips men vafan, lite får man offra =P

Träffade Elin för en fika idag sen gick vi bort till Peggie så jag kunde återfixa mina stackars naglar som såg ut som fan! Men nu är de fina igen vill jag lova! =)

 

Vitt glitter med en guld-glittrig kant på ena sidan nageln. Lala-like!

Hittade denna "graciösa" bild på mig och Peggio från när vi va hos Bella, innan vi drog ut förra onsdagen.... Jag slutar nog aldrig förvåna, fruktansvärt blek dessutom. Det är Irländaren i mig *suck*

 



Ser lite ut som Yin Yang, eller? ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: