SKRIVET: 2010-02-16, kl 13:18:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let it show, your true colours

Har precis kastat i mig 2st leverpastej mackor och en muffin, fick gå fort eftersom jag precis kommit hem från skolan och ska ta bussen igen kl 14 in till jobb. Stressigt! Tänkte försöka sova lite innan ja ger mig iväg.

Idag hade vi brudmake up i skolan, bilder på de får ni se senare ikväll när jag har lite mer tid =) Mer brudsminkning blir det på torsdag då jag ska ha med mig Cissi som modell, det blir prov på brudsmink och hår. Imorgon ska vi ha mörkhyade modeller med oss till skolan, så jag har med en gammal klasskompis/arbetskompis och vän allmänt som heter Suvi =) En min finska lilla mulat =D Ska bli kul att prova på det med!


Men nu kallar kudden på mig i de absolut ljuvaste tonerna =P Vi hörs ikväll!

Pusss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: