SKRIVET: 2010-02-27, kl 00:33:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

JAG ÄLSKAR GLAAAAAAAAAAAAAASS

Tröttare,  svettigare och hungrigare person får man leta efter! Har haft fullt upp hela dagen, inte två minuters vila. Kan ju säga att jag är helt slut. Dagen började med skola, vi hade med oss en bild från en tidning som vi ville bli sminkade till så skulle vi då sminka varandra så likt bilden som möjligt. Självklart hade jag med mig en bild på Mrs Beckham ;)



Kan ju säga att vi inte är så lika varandra, men de va värt ett försökt! Lite smalare, brunare och snyggare så hade de vatt nått! =)


Sen sminkade jag Mija efter följande bild. Nu blev de ju inte så hemskt likt eftersom jag inte fick se bilden utan hon var tvungen att förklara hur jag skulle göra.... inte jättelätt.


Efter skolan så stack jag och Peggie till gymmet och tränade och sedan direkt till jobb. Har haft så sjukt mycke på jobb, inte lugn o ro en minut kändes de som.

Ska jobba långpanna imorgon, zzzzz.

Sitter hos Freddie och äter fruktsallad med yoghurt. Smaskens! =D Kollar på curling - det är fan ingen sport! Så jävla sjuk "hobby". Freddie fattar absolut inte hur skiten fungerar. Sitter här och skriker "jag fattar seriöst inte" sen fattar han seriöst inte heller hur yoghurten bara kan innehålla 0,5 % fett. Helt sinnesjukt liksom ;)

Nu ska vi spela lite NHL ;)

Puss och Kärlek


Emmy

Du är snyggare än Beckham!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: