SKRIVET: 2010-02-14, kl 00:31:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Is'nt it a shame

Hemma från jobb, lång panna - 11-23. Helt slut. Var inte i säng förrens kl 03 igår, var fyllechaffis till pappa som hade varit på firma fest. Nu bor ju han ända i Hörby, vilket resulterade i en lång biltur pga det "underbara" vädert - storm varning 1.

Sitter nu och tittar på The witches from Eastwick och ska äta glass... min storebror råkade nyss knäcka glasskeden, gjord av stål. Antingen är han jävligt stark eller så var glassen jääävligt hård.

Imorgon ska jag först träffa Cissi och köra en tur runt lite och snacka och kolla affärer. Vid 14 tiden ska jag jobba, har ju alla <3 dag öppet på Chili från kl 16-23, kom dit och ha en romantisk dejt med din partner medan du provar vår jättegoda <3 dag meny. =D

Orkade verkligen inte gå ut idag, även om Amanda gav mig lite skuldkänslor.


Ha en jättetrevlig alla hjärtans dag, Hur ska ni fira? Inget firande för mig ju, ska ju jobba. Men de är väl lite överskattat, eller?

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: