SKRIVET: 2010-02-24, kl 20:00:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im almost sure

Lite 40-tals bilder från igår. Terese sminkade mig, vi fick låna en störtful hat men den passade ju så bra. Speciellt med min spets topp ;)
  


Haha, ser ni likheten på mig o typ Marilyn Monroe? ;) Hon är bara en aning sexigare.
Har jobbat 3½timme idag bara, skönt var de! Hade Mamma, Pappa och Alex på besök idag så jag gjorde våra berömda Chiliburgare till dem. Lite senare kom Cissi och hennes mamma Ann-Helen och åt. Fick åka med dem hem från jobb för de var ändå klara just när jag slutade så =)

Nu ska jag nog gå ut och ta en promenad, har varit så duktig idag - inte fuskat alls! Alex väckte mig 05.40 så gick vi runt Klågerup. Hemma igen 06.15 och åt gröt, åt även gröt till lunch, honungsmelon till mellanmål och kyckling filé med sallad till middag. Nu vill jag bara ha en fet påse godis =/

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: