SKRIVET: 2010-02-15, kl 16:37:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Im a different person now

Sitter i köket och tittar på mamma när hon lagar mat. Fan va de är skönt att se andra laga mat, att inte behöva göra de bara för man är kock. Har varit i skolan imorse, idag hade vi hårdag och fick lära oss några enkla håruppsättningar. Kul, men inget värt att fota =P

Gick en runda med Peggie i stan, tog en chai, handla ett par byxor och sedan tog vi bussen till mig. Fyndade på Gina Tricot:



Fikade lite hos mig sen med te och semlor =D mysigt, har kommit fram till att jag nog skulle varit kines igentligen. hämtade min lillebror på dagis, visste inte jag var så hemskt populär bland de små lammkötten. Alla Olivers kompisar är ju kära i mig =D Haha, om typ 15 år kan jag vraka o välja vilken spänstig, ung kille jag vill ha! hahah, pervo!



Grattis Peggielito, fyller år idag. Ska fira henne på onsdag, blir nog att gå på premiären för Chili Lounge på Chili så klart eller så får vi göra något annat kul. =)

Ska ta tag i och storstäda mitt rum, garderob och toan idag. Va fan längesedan jag gjorde allting riktigt ordentligt. Gör alltid lite pö om pö men de är dags att de blir kliniskt!

Puss och Kärlek


peggeeeee

ta bort bild bitch!



PUBLICERAT: 2010-02-15, 17:32:38 | URL: http://peggiiee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: