SKRIVET: 2010-02-21, kl 14:25:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

I found what I was looking for

Okey, jag har nu läst Kissies blogg, tror jag har gjort det en gång tidigare för ganska längesedan. Orka bry sig så mycke om att man stör sig på henne, så hemskt provocerande är hon väl inte? Hon gör ju allt för folk ska läsa, och hon lyckas ju. Då är väl folk såfall minst lika "korkade" som hon är, de är ju de som gör henne känd och att hon tjänar en massa pengar på de?! Anywho, hatar läsa folks bloggar, vet inte varför.

Har precis kommit hem från en frukost i stan, så satans trött. Är såå sugen på att sola solaruim men får inte vill ju inte förtidåldras i ansiktet heller? nope, okey kan ju lägga något för ansiktet men känns som man missar hela poängen med att sola då liksom. Får vänja mig vid att vara blek =(

 

Åkte hem till min pojkvän igår för ett Serious talk, mycke som pågår nu men vet inte vad som händer. Tänker ialla fall inte hänga ut allt i bloggen. Är ni så pass nära så vet ni nog redan situationen.

Jahapp, min lediga dag idag då. Vad ska man göra? Städa, röja undan och fixa lite.... Börjar med en power napp för att orka ;)

Puss och Kärlek


eeellleepeelle

tydligen är jag inte så pass nära för jag vet inte ett skit... och du är kass på att träffa mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: