SKRIVET: 2010-02-04, kl 23:42:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

I asked you to stop, I begged you to stay

Så ja, har kommit hem från en liten fika kväll på McDonalds med Freddie, Bella och så Peggie som jobbade. Lämnade Bella hemma och Freddie hemma sen åkte jag för att hämta pappa på jobb så han kunde få tillbaka sin bil =) Jag har ju haft den heeela dagen.




Jag blir verkligen aldrig bra på bild, speciellt inte när jag inte är beredd =S Fotogenisk? I don´think so!

Jaha, så min Kära BFF (best friend forever) Freddie ska inom kort flytta till Stockholm till sin flickvän Sofie. Jättekul för honom faktiskt men igentligen lite tråkigt samtidigt. Han är ju faktiskt som en bror, dessutom har han
ju min lille älskling Enzo som jag inte träffat på såååå länge!



Mitt <3


Fick smink-rock och smink-kappa idag i skolan som vi hade beställt. På köpet fick man även en extremt sassy t-shirt som satt fruktansvärt tight för vara stl S =s haha eller så är det jag som har lagt på mig.... Bull=P

 



Nej, dags att sova nu. Sömn och vatten är det bästa skönhets tips man kan få!


Puss och Kärlek


adi

fan vad ni kan kränga glass :)


sneki

fint hår :)



PUBLICERAT: 2010-02-05, 10:18:32 | URL: http://ssneki.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: