SKRIVET: 2010-12-19, kl 16:54:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Words out

Åh så äntligen hemma. Vaknade lite öm och orörlig imorse men det gick över efter ett bad. Sen blev de frukost och hårfärg hemma hos Jocke och Katti =) Så nu har jag precis kommit hem och ska hjälpa till att klä granen.

Jag kom till KB halv 8 igår kväll, det var där vi firade Suvis 20 års dag. Mycket lyckad kväll, dock började den stressigt. Jag jobbade till kl 19 och skulle sminka Suvi innan allt folket kom, puh. Fort som fan gick det! =P Väntar på att få bilderna från gårkvällen, så for now får ni ett foto-tomt inlägg.

Ska kanske se Paranormal Activity 2 ikväll hos Padde... om jag vågar. Inte kul att gå hem och lägga sig ensam sen =P Sov ju med lampan tänd 2 månader efter jag hade sett den förstab filmen... Okej, jag sover fortfarande med lampan tänd! Vem gör inte det liksom?! ;) Förhoppningsvis blir det lite kinamat till filmen också om jag lyckas övertala alla!

Men nu ska jag klä granen, hörs senare!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: