SKRIVET: 2010-12-25, kl 12:43:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

What I want

Jaha, vad jag fick igår de? Oj! hmm. Thomas Sabo berlock + presentkort så jag kan köpa mina Thomas Sabo örhänge såfort de kommer in i butik. En väst i fårull och mocka, världens mysigaste morgonrock, en film, presentkort, en plånbok från See By CHLOÈ och en massa annat! =)



Och givetvis var ju tomten hos oss och delade ut alla klapparna ;)
 

Han var otroligt lik vår granne/kompis Eddie... men ja.. tomten är far till alla barn ju! Hahah!

Nu måste jag fortsätta packa, hinner inte göra något imorgon eftersom jag jobbar mellan 7-13 och planet går kl 16!! =D Ska hjälpa Johan flytta idag dessutom! Puhh, hur ska jag hinna med allt??!!

 

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: