SKRIVET: 2010-12-09, kl 18:17:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

I would do it all

Vart tog denna dagen vägen?! Allt gick förbi så fort. Blev lovad en god frukost men fick ingen när klockan var åtta, någon var för trött för att stiga upp och fixa mackor till mig. Men som tur är så är inte min magsäck så stor så det räckte men en Activia för att mätta min mage ;)

En dag på Make up store med min kära Anna =) Massor att städa och en del kunder. Mysigt det är att jobba i jul-yret med massa julmusik och stressade människor!

 

Grå/blå/grönt med vita strass stenar =) Purrrdy?

Glömde visa mina fina ring jag köpte. Älskar ju dessa "två-finger-ringar", så jag hittade en billig på Gina Tricot som kostade 79:- och därefter kvalitén. Helt grön i handen efter ha haft ringen hela dagen på jobb. Men men..men den vart fin ialla fall =)





Imorgon blir det återigen jobb fast på IC, 12-20. Efter det ska min kära kollega Anna följa med mig hem så ska vi mysa och se Idol ihop.. det är ju tydligen final och allt ;) Jag som inte sett ett enda helt avsnitt! Men han Jay var väl poppis? Hahah.

Fick med mig en av vinter-lookens ögonskuggor hem idag, "Winterland" Ljusblå-shimmrig skugga. Fick även lite andra saker.


Man ser väl kanske inte så värst bra på bilden men den är mycket "isigare" i verkligheten.

Nu ska jag titta på när mamma bakar lussekatter och se en film.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: