SKRIVET: 2010-12-08, kl 21:25:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Unreal

Håå, nybadad och fin =) Jobbade till kl 17 idag på IC med Camilla, hur mysigt som helst! Imorgon jobbar jag bara till halv fem, fast på Make up store.

Lite julklappstips? Jaa, vad jag ska ge bort är bland annat curlingskor. Ni vet kängorna som alla har. Dom är ju hur bra som helst och alla som inte har ett par vill ju ha! =D

 

Något lite mer budget? Något man behöver är ju alltid bra! Strumpor, underkläder, mössa, halsduk, vantar?

Något man alltid vill ha? Smycke, parfym eller kläder. Men det tycker jag är så personligt så det kan man inte bara föreslå ett plagg då tex för de är kanske ingen av er som gillar det, bara jag! Givetvis kan jag ju rekomender till er killar, som ni kan köpa till syrran eller kanske flickvännen! En make up kurs på Make up store. Det kostar 495:- och tar 50 min. Då blir man sminkad samtidigt som en make up artist förklarar hur man sminkar "personens" ansikte bäst och vilka färger som gör sig bäst på "personen". Efter kursen får man välja produkter för priset av kursen. Så man får igentligen kursen gratis när man köper smink för 495:-

Dags att äta godis, se Efterlyst och sedan sova!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: