SKRIVET: 2010-12-02, kl 21:48:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

I get by on my own

Baaara och endast för att det är december månad så ska jag använda mitt christmas - bling - mobilskal! Jättesött, köpte jag i Thailand =D



Fick meddelande från min chef på make up store om jag kunde jobba fram till 16 idag (från öppning såklart). Vilket jag gjorde för kl 16 så skulle jag ändå börja jobba på IC.

Nu väl hemma är det pepparkakor som gäller!

Imorgon är jag ledig dock =D Men har en hel del ärenden att göra trots allt. Ska lämna en adventskalender som jag köpt till Johan, hämta ut mina skor, handla en julklapp och sola. That´s it! Senare på kvällen ska jag till arenan för att gå på en show med tjejerna från IC, ska bli supermysigt!

Men nu ska jag se några avsnitt av the playboy mansion.

Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: