SKRIVET: 2010-12-16, kl 01:11:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Half way

Så ja det var den julmiddagen det. Har inte varit på Rådhuskällaren och ätit förut men det var ju riktigt mysigt där!

Sitter och kollar lägenheter. Nu har jag kärat ner mig helt i SJ husen i Malmö, Majas fel. Hon hyr en jättefin lägenhet där och jag är helt förälskad i den! Låg och drömde om den hela natten efter jag varit där första gången. Nu måste jag ha en lägenhet där, men alla är köpes.... lite jobbigt! Lite kul med mig att jag fastnar stenhårt för ett ställe sen duger inget annat. Hade en byggnad jag älskade riktigt mycke innan!

Haha nu har jag hittat en annan lägenhet som jag gillade på Davidshall! =P Dags att sluta leta? ;) Försöker övertala Padde och Johanna att flytta med. Inte helt enkelt.

Dags o slagga, bara halsa kaffet först.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: