SKRIVET: 2010-12-01, kl 17:37:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Do you remember the times?

Gud vad det snöade imorse Värsta snöovädert. Men visst är det de finaste ovädert? =P Gicka raka vägen ner till solariet där jag solade 20 minuter, bara för att värma upp mig. Haha vem försöker jag lura, men ja. Åkte in till stan för att fixa min söndriga nagel =( Sen mötte jag mamma på Jägersro för att köpa lte julklappar, sen hem. Skulle igentligen hunnit med en fika med Amanda idag men tiden räckte inte till. Dessutom skulle hon hämta hem deras nya hundvalp idag så då fick hon spendera mer tid med den istället =D

Skulle just åka och hämta mina skor som jag beställde i måndags, men tydligen fungerade deras kortmaskin inte på posten.... Och nä Bara har inte kommit så långt i utvecklingen att dom har en ATM, inte för att tala om Klågerup då. Öken. Så jag får väl vänta med att hämta ut dom till på fredag när jag är ledig igen.

 

Beställde både dom röda och dom beiga men dom beiga var slut =( Får beställa dom igen när min storlek kommit in på lagert. Men visst var dom fina?

Förresten, har ni öppnat första rutan i er adventskalender? Jag har =D


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: