SKRIVET: 2010-12-22, kl 20:22:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Target nr 1

Men seriöst... Det var -22 grader imorse!! Vad hände med den globala uppvärmningen? Känns inte jääätterelevant längre va? Det har ju fan aldrig varit såhär kallt och så mycke snö sålänge jag har levt!

Anywho, ska strax köra hem till min kära pojkvän =) Måste sova där inatt eftersom han bor bara ett kvartér ifrån tjejen som jag ska bygga mina naglar hos imorgon kl 10.15! Puh vad tidigt det är för skönhetsbehandlingar ;) Men vill man vara fin så får man lida pin. Det är ju dessutom lite svårt att matcha ihop en tid när hon har ledigt och jag har ledigt och innan jul och jag åker till Irland. Så det var ju faktiskt lite tur för mig att hon kunde över huvutaget!!


Nu blir det film =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: