SKRIVET: 2010-12-19, kl 20:06:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Since you came along

Började ju kvällen med att fixa Suvis make up. Lite snabbt, stressigt och onyktert (från Suvis sida) så blev det trots allt bra till slut. Har ju aldrig gjort en make up på 10 minuter sen jag blev make up artist =P

 Hennes smink blev ju rätt lyckat trots tidspressen. Gillar killens ansiktsuttryck, lite halvt gay med den sedvanliga posen, pussläppar!!! Hahahaa. Men hmm, jag gillar Idas glasögon riktigt mycke, tror ni jag hade passat i ett par sådana? Tycker inte jag brukar passa bra i glasögon men hade gärna velat ha ett par sådana!



Lite mingel bilder =)

 

Jag, Fia, Suvi, Sanna, Ida och en okänd tjej =p

Härefter blev kvällen bara blötare, så vill inte visa fler bilder ;) För min egen och tjejernas skull!

En kvällspromenad med mamma och storebror sen lite havregrynsgröt. Filmkvällen börjar inte förrens kl 22 så ska bara ta det sååå lugnt ikväll. Är ju dessutom ledig imorgon. Åh jag som skulle fixa i mina lådor då, njaa de får vänta. Ska åka och hälsa på farmor som kom hem från Teneriffa i fredags. Får sola solarium innan jag åker dit, hon får ju inte va brunare än mig ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: