SKRIVET: 2010-12-16, kl 15:34:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Once more

Jaha, då vart man insnöad =/ Jag som skulle jobba idag. Typiskt! Så nu kilar jag runt och tänder ljus, städar och ska strax packa in klappar. Gud så kallt det är! Trots golvvärme, element, AC och ett shitload med värmeljus går jag runt i mina inneskor, mjukis dress och huttrar. Guess Im a sommar - person ;)....Men jag ville faktiskt jobba idag!

Åkte med pappa imorse från Johan och hem till mig, vilken snökaos. Körde förbi en bil som precis hade frontalkrockat med en lastbil på 108:an. Så sorgligt att se. Personen i bilen hade antagligen dött då hela förar och passagerar-delen var helt intryckta i baksätet och rutan helt borta. Blev helt ledsen typ! Sen kände jag att om nu inte bussen går så skiter jag i att ta mig till jobb, vågar inte köra!

Åter till mina sysslor!'

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: