SKRIVET: 2010-12-05, kl 16:26:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

On my mind

Oj oj så fort gårdagen gick. Tog mig inte ens en timme att köra hem till Bella, väl där så satte vi igång med smink och fixa håret direkt. Öppna champagnen och så var kvällen igång. Träffade ett helt gäng goa tjejer. Vi var hemma hos Bella allihop fram till att vi skulle åka.... till något uteställe jag inte minns namnet på =P Alla var ialla fall glamour fina, eller nästan alla ialla fall. Tycker det är lite tråkigt med folk som inte kan bjuda på sig och gå in för det lite liksom. Men men det är ju bara deras förlust!


Man kan aldrig få för mycke smink va? ;)


Massa rosa godis, rosa champagne och goda drinkar med "toffsar" på. Allt á la Maria Montazami! =) Bellas favorit!


Jag och Julia under färskinnspläden Ludde! Hahah, dåligt med fantasi?

Imorse när vi vakna så snöade det som bara den, så jag fick packa ihop mina saker direkt annars hade jag ju aldrig kunnat köra hem! Efter en ca 2 timmars biltur (som annars inte ens tar en timme) och ha kört i 30 km/h på motorvägen allt förlänge så var jag äntligen hemma.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med min påg =)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: