SKRIVET: 2010-12-28, kl 19:39:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

My bad

Jaha, vi kom aldrig ivag efter jobb i sondags. Tydligen sa hade de andrat flyget sa att det avgick kl 8 pa morgonen istallet for kl 16, sa dar stod jag pa centralen nar Fia ringer och sager att jag kan aka hem igen for vi har missat de. Efter 4 timmar av ringades till flygbolag, bokade  flyg, avbokade fly, fick nya flygbiljetter gratis da var mamma och Fia trottta pa allt!

Jag daremot akte till Nova Lund med Eddie, kopte lite fina Lexington handdukar till "J"s nya lagenhet, skinnhandskar till mig sjalv och sa at vi middag. Senare pa kvallen eftre vi hade varit och atit pa Bullens krog sa hade vi filmkvall hos Johan. Morgonen darpa gjorde vi ett nytt forsok att aka till Irland och lyckades =)

Kom hit igar och haar idag varit och shoppat hela dagen i Dublin city. Kopt en massa fint till lagenheten, tva par fina skor till mig, massa ringar, pjamas och annat skit =p Ikvall ska vi ga och sola sedan ska jag gora en prov make up pa bruden Sue som gifter sig pa torsdag. Brollopet vi ska till alltsa. Kopte forresten en skiiiit snygg beige kavaj, igar pa The Square, till att matcha min klanning och givetvis skorna som jag kopte idag.

Har blivit helt kar i min kusin Daiels hund Zoe, en lite pomeranian. tror lillebrossan kanske har lyckats overtala mamma att vi ocksa ska skaffa en ;)

Jepp, jepp! Vi hors imorgon kanske!

Puss och Karlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: