SKRIVET: 2010-12-08, kl 00:02:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

I can´t belive it

Tänker inte ursäkta mig för mitt usla bloggande idag, för då hade ni bara för höra en massa gnäll om hur synd det är om mig! =) Så, därför har jag faktiskt bara skitit i att blogga!

Tog mig samman och åkte med mamma och Fia till Burlöv... men de var inte helt smärtfritt! Har haft så ont i magen att jag behövt sätta mig ner på marken flera gånger. Otroligt synd mig mig själv!

Anywho, hittade en julklapp och en ring till mig! Julklappen var givetvis inte till mig... men kunde varit. Ska börja köpa julklappar till mig själv också! Dom är ju liksom ändå i grund o botten från Tomten, eller hur?! Fast vet ju ändå inget jag vill ha så det blev inget mer med de!

Imorgon blir det jobb.. tidigt för den delen. 9.30 - 17.00, men jag klagar inte. Har man varit ledig sen i fredags så är det faktiskt dags att komma tillbaka till verkligheten igen! Men nu måste jag nog ta och hoppa i säng, annars kommer jag aldrig upp imorgon. Imorgon får ni en fin bild på min nya ring ;)

Tända lite ljus först och somna gott!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: