SKRIVET: 2010-12-15, kl 15:54:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

For now

Stressad som en... jag vet inte vad! Har precis kommit ut ur duschen. Spenderade morgonen i solariet och i Fias säng, kollade på Sex and the city 2. Lite besluts ångest angående vad jag ska ha på mig ikväll. Ska på julmiddag med Make up Store. Ja, förresten så var julfesten med Åhléns i måndags. Bjöds på 3 rättersmiddag, indisk dans, show och slutligen goodiebags =)

Det vart glitter och glamour tema på festen, men tråkigt nog körde jag på makeupen jag hade haft under dagen på jobb. Fast lite glittrade jag dock.



 
Söta Anna körde mig hem efter festen och bjöd på lite dans vid bensinmacken ;) Haha!

Igår efter jobb så var jag och några kompisar bjudna hem till Suvi på middag. Riktigt mysigt en tisdag bara sådär. Lite vin, middag, dessert och en massa skitsnack. Något vi lär göra lite oftare ;) Man är liksom alltid upptagen, men planerar man och bokar in så lär det väl inte vara några problem!  Jag som är workoholic och lever på min almanacka måste planera alla dagar. That´s life!


Trångt ooch mysigt vid middagsbordet! =) Man ska hålla sina kära nära.
 

Skååål!

Näpp, nu blev det lite bråttom. Maja vill ha mig hemma hos henne så snart som möjligt! Ska hem till henne innan vi möter upp resten av kollegorna från Make up store i Malmö.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: