SKRIVET: 2010-12-23, kl 15:03:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Another day goes by

Åh vilken härlig start på dagen. Somnade på soffan hos Padde igår med fyra högljudda killar som spelade en fifa(fotbolls-tvspel) turnering... Inte jätte road! Vid halv två fick jag släpa min pojkvän med mig hem, jag vågar ju inte gå hem ensam och lägga mig efter alla skräckfilmer som jag har sett!! Vaknade en halvtimme innan jag skulle iväg och göra mina naglar, men som sagt så la det bara ett kvartér ifrån vart jag va, så det var ju inga problem. Lite svårt att slita sig från den varma sängen med en miljon kuddar i och dessutom en varm och morgontrött kille i =) Men till slut fick jag upp honom, var tvungen att klippa till hans hår innan jag skulle iväg.

Klar med naglarna och körde till solariet, världens bästa ställe när man har varit ute i snön!! Slutligen hemåt. Vägarna är inget att leka med idag, kan ju säga att jag var när på att glida av ett par gånger! Hoppas vädert har blivit bättre till på söndag, då vi åker till Irland.

Ikväll kommer familjen Westerdahl hem hit och firar lillejuleafton med oss, som vi gör varje år. Det blir julklappsspel och irländsk julmiddag - way better än den svenska julmaten!

Titta vad fin vår gran blev. Detta är bara de julklapparna som jag och Fia har köpt =)  Så där tillkommer en del!


=)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: