SKRIVET: 2010-12-03, kl 13:13:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

About time!

Usch gissa när jag steg upp på min lediga dag? Kl 9.30, bara för jag skulle hinna med alla mina ärenden innan Fia behövde ha bilen för att köra till jobb. Har ialla fall varit på Burlöv center och köpt två par skor, varav inga var till mig! Sen åkte jag för att sola, men där var ingen parkering någonstans så jag sket i de. Lagom förbannad märker jag att jag har glömt lappen till postgubben för jag skulle hämta ut mina skor. Så jag fick köra hem och sedan tillbaka för att hämta dom j*vla skorna! Men nu är dom hemma och dom är så fina =)


Hmm, vad ska man ha på sig ikväll då?! Riktigt ilandsproblem =/

Måste packa ihop lite saker till imorgon dessutom. Ska börja dagen med julbak hemma hos Cissi sedan ska jag köra till Bella uppe i Båstad där vi ska ha glamour party och ha de kul! Ska bli riktigt roligt! Men visserligen lite drygt att köra så lång i detta vädert! Hoppas de lättar upp lite, Farmor skulle till Teneriffa imorse så jag antar att hon kom iväg. Så min slutsats= kan ett plan lyfta från Sturup i detta vädert så kan jag köra till Båstad.

Nä nu ska jag sova frukost!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: