SKRIVET: 2010-08-05, kl 13:32:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

When the time is right

Träffade Freddie och Agge i tisdagskväll. Först en stund hemma hos Freddies mamma sen åkte vi in till Chezchpiont på lillatorg, aldrig varit på den puben förr. Riktigt mysig faktiskt. Efter det gick vi till båten. Inte lika bra som de brukar vara så jag åkte hem redan vid halv 2 tiden. Jobbade igår och ska likaså jobba idag.

Var på möte i Svedala hos studie och yrkesvägledaren.... hon hade inte mycket att komma med. Ville ha lite hjälp, tips och hade en del frågor om studier och skolor. Hon hänvisade bara till massa internet sidor. Inte mycke hon visste alls faktiskt, för o va syo!

Jepp jepp, har fått lite fler arbetstider på make up store =D Wihoo. Nej nu har jag ätit upp vad jag ska av vattenmelonen som mamma skurit upp till mig. Ska göra mig klar för o gå till bussen sen off to work!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: