SKRIVET: 2010-08-25, kl 00:38:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Somethings we never forget

Hooooo, kolla nyss mitt saldo på mitt kort =D=D=D=D Ingen dålig lön för Mollan denna månaden(skryter ju inte) Men har ju bokstavligen jobbat röven av mig så de är ju välförtjänt. Ska inte snacka pengar mer nu! Dock känns de lite tragiskt att en del av de försvinner nu när jag ska boka min resa.

Sitter inne och bokar biljetter till min Thailandsresa, så gott de ska bli att åka iväg 3 veckor från höst-Sverige. Mmm, nu var de klappat o klart! Åhh, måste sova nu. Ska jobba på M.U.S imorgon innan jag jobbar på Chili. Sen på kvällen ska jag träffa Ida, Suvi och Fia =D Vet inte riktigt hur jag ställer mig till att behöva lunka runt bland festival folk... vi får la se vad kvällen erbjuder. Sugen på att käka något på mitt favorit matstånd - Louisiana. =P Har ätit där dom senaste festival åren.

Nej, ryggen, förtterna och huvudet värker. Dags o sussa!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: