SKRIVET: 2010-08-23, kl 13:38:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Count on me

Hemma igen, trött som en slips men ska inte sova bort min lediga dag.

Har sagt att ingen vinner över mig på monopol, jag är den eviga vinnaren! Vann igår - igen. Så jäkla grym!



Överlägset, med typ 200.000 kr i kassan hotell på alla mina gator =) Hohoho!

Tog lite mysiga bilder från svampplockandet i skogen och majs skörden.


Fia lunkar runt i sina nya fräna gummistövlar. Lite majs plock?


Fan vad gott de va att grilla dom och äta med havssalt och smör.

Lila sotat, gillade faktiskt det rätt mycke. Helt fantasilös inför morgondagens jobb timmar på Make up Store, lite tips tack? ;)

Näpp, nu hoppar jag in i duschen.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: