SKRIVET: 2010-08-18, kl 13:12:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Just gonna stand there?

Jag har så jäävla ont mellan benen! =S Ska investera i ett par riktiga cykelbyxor med rumpkudde! Kan ju fan knappt sätta mig ner på toan nu!


Nä om man skulle ta en promenad idag innan jobb. Gick igår hela vägen ut till Pude sen hem igen. Detta efter spinningen, är ju lagom nöjd med mig själv.

Faast däremot krängde jag en hel del igårkväll efter det! =P Blev en godispåse och sen middag med Fiskgratäng a la bordelaise med potatis och creme frasie. Min favvo!



Njae, om man skulle ta och stänga av det kassa Musse Pigg barnprogrammet som går på tv och göra sig i ordning för jobb. Fattar inte varför dom ska göra massa kassa animerade versioner av sånt som varit likadant i alla år! Sorgligt!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: