SKRIVET: 2010-08-10, kl 22:09:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

everyone make misstakes

Hällde i mig en flabb-full yoghurt (härligaste skånska ordet=flabb-full) och körde för att hämta upp Emmy. Raka vägen mot Friskis och Svettis. Yepp, jag fick ångest av mina 2 kg choklad som väntar på mig så jag köpte medlemskort och anmälde mig och Emmy till ett intensivt spinningpass. Haha! Lite klurigt att komma till parkmöllan dock. Råkade nästan köra över en tant och råkade dessutom köra på fel sida vägen. Dom håller på och bygga om vägen mot möllan. Inte helt enkelt att fatta vart man skulle köra.

Glömde ju att berätta att vi såg Lotta på Liseberg och Eric Saade uppträdde, allas vår Manboy ;) grr!
 

Förlåt om jag är fjortis och barnslig men jag tycker han e riktigt söt och att han kan sjunga har väl ingen dött av? =P Synd att han verkar vara typ så 16 år bara!

Ska se början av Benjamin Button snart. Såg slutet av den när vi var i Göteborg =P Haha man blir ju så nyfiken på hur den snygga Brad Pitt såg ut som en gammal rynkig bebis!

Puss och Kärlek


Anonym

lever bebi fåglarna fortfarande?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: