SKRIVET: 2010-08-19, kl 12:54:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Time flyes

Hade så jäääävla kul åt min kollega igår! Han gör så dumma grejer ibland. Saker som man inte tänker på...eftersom han inte tänker så ofta ;) hahah. Ialla fall. Han hade gjort aioli i en bunke och ställt in i kylen. För att jag inte skulle ta fel lpå den och majonäsen så skrev han på den...



Hahah för er som inte fatta så stavas det AIOLI. Här har ni även en bild på käre Skalle-Per som äter glass. =P
Ska strax bege mig för ytterligare en dags jobb med Skalle, och oj vad jag ska städa! Hälsovårdsmyndigheten kommer antagligen när som helst.


Fan vad drygt de ska bli med festival veckan. Kommer ta mig en kvart att gå genom stan för att komma till jobb från bussen! BLÖ.

Idag blir de samma skugga som igår, känner att jag inte riktigt orka engagera mig med tanke på att de lär ändå regna bort eller så smälter/svettas jag bort de på jobb ;)  Jaa, vi har riktigt varmt i köket på jobb! Anywho, det blev en rost röd skugga från Make up Store (såklart) den heter Rumble =) I like alot!


Nepp, nu ska jag se klart på Ellen Degeneres, hon är ju bara för jävla ball! =D


Puss och Kärlek


Anonym

hahahahahahahahhaha hanär riktigt cp hahahahaha men jagäslakr honom ändå / cäs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: