SKRIVET: 2010-08-02, kl 23:37:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Theres nothing I cant be

Träffade mina grabbar idag och Freddie såklart =P Har saknat dom så! Det blev en trevlig runda till stadsbiblioteket och sedan buffé på Pizza Hut. Tror inte jag har ätit där förut. Gott var det ialla fall, dessutom fick vi ett gott skratt åt en anabola kille som hade riktigt litet huvud för sin kropp!

Ska träffa Freddie och grabbarna imorgon igen. Ta en svängom ner till Nama i Höllviken och äta sushi. Elin jobbar ju där så det är lite hon som lockar dit oss också =P


Nu ska jag min babe komma och hämta mig så ska vi köra till honom och kolla resor!



Puss och Kärlek


Isabell

MALIN vi måste med resa :(( men jag kan inte förren september och frammåt.. VI MÅSTE! haha <3<3 miss u min toolle



PUBLICERAT: 2010-08-04, 21:43:18 | URL: http://belladellermark.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: