SKRIVET: 2010-08-27, kl 00:33:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

The million hours we were

Efter att ha slutat jobb redan kl 19 igår så mötte jag upp Suvi, Ida mfl på Stortorget för att se NRJ in the park. De va väl rätt roligt =P Efter några cider kände vi att de va dags att fylla på lagert mer så vi gick bort till Fridays och satte oss. Freddie var inte sen på att ansluta sig till oss och till sist men inte minst kom allas vår älskade Veton också och höll oss sällskap. Men kvällen slutade inte där ;) Vid 1 snåret gick vi bort till Etagé vilket var katastrof så igen vidare men denna gången till McDonalds =) mmmm, natta mat! Även om mina kläder inte var stylade för utgång så hade jag ialla fall make up:en fixad  ;)







Därefter kallade sängen, vid 2 sussade jag sött =D Så även om kvällen blev dyr så blev den inte lång! Haha too bad.

Kl 12 imorse hämtade Freddie upp mig och så åkte vi till Nova lund för att äta lite och kolla runt. Jag som var på jakt efter en Ipod resulterade i en Iphone... Jag som igentligen inte ens vill ha den luren, jag är nöjd med min fjantiga Samsung Jet. Anywho, får väl vara en död fisk som följer strömmen ;)




Var på vaccinationscentralen med Johan och fick en nål i armen =S Phiii, de gjorde inte ont men sattan vad obehagligt de är! Trodde faktiskt jag skulle svimma ett tag (men de sa jag inte)! Twinrix sprutjävlen kostade 520 kr och ska göras om 2 ggr till, så sjukt onödig summa! Tänk så är man luspank och bara vill komma iväg, vad är de då? Chansa o se om du kommer hem frisk eller lägg semesterslantarna på att inte riskera något? Mm fråga en Lundastudent vad dom hade valt "leva på gränsen" kort sagt...?

Nu mina damer och herrar är jag så trött att de svider i ögonen. Slitsam dag på jobb och allmänt trött från gårkvällen. Im out!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: