SKRIVET: 2010-08-10, kl 20:49:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Someone's missing

Hemkommen från götet då ja. Fia tvingade mig köra hela vägen hem :( Fy! Ialla fall så var det en kul tripp med bara familjen! Spendera två dagar på Liseberg och en dag med shopping. Jag med all tur i spel vann hela 2 kg Marabou mjölkchoklad! Heeelt underbart. Oliver sa: Åhh vi vann, Malin du får smaka efter som du betalade. Ehh nej Oliver lille, JAG vann och du får kanske smaka! Haha barn och deras resonemang! =P Efter det så var vi ett "lag" varje gång jag spelade. Vann dock inte mer. Fast vann ju på Gröna Lund när jag var i Sthlm för något år sedan. Fast då vann jag kexchoklad - inte lika gott men de går ner.


Stolt liten vinnare

Regnade som fan första dagen, svin drygt och gå om kring helt blöt. Tänk er att åka kanonen med alla regndroppar som piskade i  ansiktet... värt de dock =P Meen, vi gav med oss. Gjorde det otänkbara som jag lovat mig själv att aldrig göra! Jag köpte en blå plastponcho med liseberg tryck på =S


Alex och Fia är inte heller jättenöjda med outfitsen men de fick ställa upp på bild. Lägger inte upp en bild på mig i en sån, det förstör ju min image - hallå!! Gav bort min till en Göteborgare (som säkert hette Glenn) Han skulle håna mig och sa "ohh jag vill också ha en sån blå poncho" Trevligt som jag är erbjöd jag honom min. Look who's laughing now, huh Glenn!!?

Någon som räknar?


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: