SKRIVET: 2010-08-01, kl 17:57:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Our memorie will last for eternity

Har sminkat Fia, hon ville göra sig fin för Jesper ska komma...(hennes pojkvän sen 1½ år tillbaka) =S Anywho, vilken makeup artist till syster hade inte ställt upp för stollen? Under tiden lyssnade vi på alla dessa älskade låtar, såna gamla men underbara som man aldrig glömmer! Lite nya också. Vår irländska stolthet Westlife dominerade på Youtube med Queen of my hart, The Rose mfl. Även lite Michael Bublé och min låt... den jag ska gifta mig till i samma kyrka som mina föräldrar gifte sig i på Irland, Annies song av John Denver.


Hon ville ha en enkel och neutral "kenza" sminkning. So be it!

 

Fia och jag har nu provat Bobbys hårvårds produkter... av att dömma dom på doften så suger dom! Och resultatete efter en användning var inte imponerande. Jag håller mig till mina schwartzkopf produkter istället!




Nu ska Mosho laga mat, hörs sen!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: