SKRIVET: 2010-08-01, kl 20:51:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

My precious

Jag har blivit mamma till mina tvillingpojkar Edward och Jake! =D Fina va? Helt övergivna av sin biologiska mamma =( Så jag, Oliver, Fia och Jesper håller nu mina barn vid liv genom att ge dom värme och vatten.. eventuell brödsmula då och då! Dom ser smått döda ut men tro mig, dom är fulla vid liv... och bajs! Piper och sprattlar hela tiden! =D Helt underbara.



Stor dag för familjen Beyer! Morbror är Oliver, Moster och morbror är Fia och Jesper... Alex verkade inte vela vara delaktig inte heller mina barns mormor som började skrika att dom var äckliga. Heads up till henne så var Oliver också rätt äcklig första gången när jag fick se honom, helt nyfödd! Blö!



Puss och Kärlek


Anonym

Lämna in dem till någon som vet vad dem ska göra!


eeeellllepeeellle

hahaa så jävla söta, så synd du kommer döda dom malin :(


Terese

thihi du/ni är ju för roliga! ... Dock skulle jag me tagit hand om dom om jag hittat dom helt övergivna.

<3



PUBLICERAT: 2010-08-02, 15:29:30 | URL: http://teresenennesson.blogg.se/
suvi

Hahaha , uee ! men snällt av er smalin <3



PUBLICERAT: 2010-08-02, 23:48:46 | URL: http://jamiejackman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: