SKRIVET: 2010-08-15, kl 21:08:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Leaving the bad times behind

Nästan bokat en resa till Irland idag. Vi ska dit för min kusin Kieths bröllop över nyår. Bokade nästan ett flyg åt min kusin och hans kompisar som ska komma över i oktober. Fattar inte varför vi inte bokade, dryga irländare ska först bara dubbel kolla ;) Anywho.

Varit och handlat mitt söndags godis och ska nu se Grown ups med la familia.
Måste ju boka min Thailands resa också! Jävla massans bokande!


De är verkligen kul o handla med min lillebror... Du betalar men han äger det sen! Hittar inte min godis påse nu för han har gömt den till fredag "då man får lov o äta godis" J*vla unge hit med mitt fucking godis, det är inte rätt läge denna veckan att jävlas med mig!

Haha, neee ;)

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: