SKRIVET: 2010-08-16, kl 13:45:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Keep track of your wishes

Härligt med syskon! Min storebror väckte mig imorse och frågade om jag kunde köra honom till skolan.... ååhhh zz =( Men de gjorde jag (för jag är världens bästa syster)!

Har fått ett skit drygt myggbett på armen, kliar nonstop! Har tagit salva på de, gjort kors med naglarna på den och satt saliv på (scouternas grej eller vad fan) ingenting hjälper! Kapar snart armen!

Idag går det älskade sommarkortet, busskortet, ut. Tyckte det kortet var toppen. Kostade 500 kr och varade hela sommaren. Annars betalar jag 700 kr i månaden.

Ska strax bege mig till jobb, får en ny praktikant idag! wihoo. skönt faktiskt. Bara lite småirriterande att behöva lära upp någon hela tiden. Men besserwisser som jag är så lär de inte vara några problem alls! =D

Dagens make består av en ganska mjuk skuggning med fokus på eyeliner och bryn. Givetvis kommer ingenting till sin rätt på mina bilder eftersom jag måste köpa en ny kamera men aldrig får tummarna ur röven! *andas* sååå ni får sålänge nöja er med mina halvdana bilder =D Lovar mig själv, och er som bryr er, att jag ska köpa en ny kamera innan jag åker utomlands nästa gång! Vilket lär bli några gånger innan detta året är slut.



Dags att kila iväg med mamma och handla mer färg till huset, som dom håller på att måla om. Är så glad att jag jobbar så mycke nu att jag slipper hjälpa till ;)  Projekten nu är att måla om huset och renovera hela övre våningen. Hååå, jag missar allt bök o stök =D

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: