SKRIVET: 2010-08-02, kl 11:14:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

If you only try

Precis stigit upp rostat mackor och läst igenom lite broshyrer om olika skolor. Ska snart ut och kolla om mina barn fortfarande är vid liv i stuprännan!

Ska träffa Freddie och mina älskade Enzo och Melvin en stund innan jobb =D Dom är nere från Stockholm och hälsar på så då får jag passa på när jag har lite tid över i mitt "hemskt upptagna liv" Hah!


Halva gänget på jobb (chili) åkte i måndags morse till Kroatien. Ante, Tobbe, Rami, Stani och Zabina kom med packade väskor till jobb eftersom dom sluta jobba kl 4 och skulle vara på Kastrup kl 6 så tog dom tåget direkt över. Bra planering där!



Globetrottern Ante som just kommit hem från ett år i Asien kom med en ryggsäck. Hahah svin nördigt! Jag hade aldrig kunnat resa med en människa som kom med en ryggsäck som är lika stor som mig! Skitsamma att det är en Haglövs och kostar si och så mycke, sätt ett par hjul på så kan vi gå! Hahah =P

Nej dags att hoppa in i duschen!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: