SKRIVET: 2010-08-29, kl 20:49:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

I dont care anymore

Alltså... förstår inte riktigt. Majoriteten av folk som jag känner som äger en Iphone säger ständigt "min-Iphone". Varför säger man inte "min mobil"? Hahah de låter så dumt! Vem fan bryr sig om vilken telefon du har? Ska jag säga "Min samsung jet"? Nej, för ingen bryr sig?! Jaa att en Iphone är en minidator eller vad fan och inte bara en mobil... men du ringer för den eller hur? Den ligger på mobil avdelningen i alla butiker? Ja, då är det en mobil så då går det alldeles utmärkt att säga "min mobil" istället om man inte känner sig så illa tvungen att framhäva sin super lur! Ska lätt börja säga "min Iphone-fyra" när jag får den. Undra om folk stör sig på mig då ;)
Tycker bara de låter så dumt.

Nu ska jag pilla med räkningar - blö! Sen blir de Bridget Jones =D

Puss och Kärlek


Anonym

ha ha! håller med dig. jag undrar om du inte kan ha komentar knappar för oss som läser som vi kan klicka på typ

- gillar

- håller med

- snyggt



eller nått. det är ju inte så att man orkar skriva en komentar alltid ;)

jag tycker det är kul att läsa vad du skriver.



kram Helen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: