SKRIVET: 2010-08-17, kl 13:30:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Free

Alltså, jag hade den mest skummaste dröm någonsin inatt =S I drömmen vaknar jag och går upp ur sängen, ställer mig framför spegeln och börja dra fingrarna igenom håret. Då ser jag små djur i håret om flyger! När jag tittar närmare så ser jag att det är små feér med prickiga vingar som flyger ur mitt hår! =S Öhm... kan ju erkänna att jag kollade igenom mitt hår imorse extra noga! Haha.

Jävla regn, jag som skulle ut och powerwalka nu på morgonen =(


Nu har vi bokat resan haha, trodde den var bokad redan men nej. Irlands resan blir av den 26 december och varar i 11 dagar =P Hoppas nu inte någon gnäller på jobb!

Anywho, dags o få nåågot gjort idag. Ledig för ovanlighetens skull.

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: