SKRIVET: 2010-08-11, kl 23:42:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

First cut is the deepest

Fick en fråga om mina bebis fåglar fortfarande lever. Svar: nej =( Vi la tillbaka dom i stuprännan ifall att Pappa Fågel skulle komma för att leta efter dom. Kollade dagen efter i rännan och där la dom... mina bebisar, livlösa, kalla och inte så rosa längre! =( *snyft* Men dom har ett bättre liv nu, med en mamma som kan ta hand om dom bättre än mig!


Har varit hos frisören idag och sedan en tur till min gamla skola (sminkskolan) och hälsade på. Sedan jobba jag några timmar och nu åter hemma igen. Ska måla mina naglar med en sjukt ful rosa färg som Fia köpt. Kan ju måla dom i en fin färg men alltså... känner ni inte bara ibland att de kan va snyggt att ha något man igentligen tycker är fult?


Hittade denna vackra bild på mig och Fia från Gbg. Jag vet, jag lovade att inte lägga upp en bild på mig i en
blå plast poncho. Men what-the-fuck! Den framhäver ju mina ögon så ;)


Imorgon blir de jobb på make up store! Så natti natti nu måste jag få min skönhetssömn.


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: