SKRIVET: 2010-08-08, kl 08:25:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Driving uptown

Fy fan vilken natt! Har legat i fosterställing och knaprat panodil hela natten. Somnade kl 6 imorse. Halv 7 hoppade jag in i duschen, riiiktigt seg var man då kan jag garantera! Nu ska hela familjen Beyer, O´Brien köra till Göteborg. Ska bo två... eller var det tre, nätter på hotell Heden och så ska vi springa på Liseberg. Ska vinna sånt mega choklad. Har gjort de en gång innan när jag var i Stockholm, men då vann vi kexchoklad.. Mjölkchoklad är ju lite godare så vi satsar på det denna gången ;) Huff, jag som skulle börja träna inför min Thailnads resa =P

Utöver det var natten bra överlag =)

Packad och klar så dags att bromma iväg... håå jag orkar inte sitta upp med min stackars mage. Anywho!


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: