SKRIVET: 2010-08-29, kl 21:57:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Come on

Längtar så efter min ansiktsbehandling som jag ska få imorgon =D Har aldrig varit på någon förut! Ska ialla fall till en salong på Caroli, trevligt nog hade de erbjudande så de går bara på 390:- totally worth it! Har ju världens sämsta hy, tror de kan vara pga mina jobb. Sminkar ju mig som f*n när jag jobbar på make up store (även alla andra dagar i veckan med) =P sen ställer jag mig i köket på Chili där de är varmt, då öppnar ju porerna sig sen stänger dom sig när man går ut. Så får ner massa smink och stekfett och annat mög som man inte vill ha i ansiktet. Har dock köpt en produkt på Apoteket som jag älskar och märker resultat av redan. Aco acnelösning, man baddar på de 3 ggr om dagen. Toppen!!!


Ska skryta lite om mitt silver schampoo jag nyligen införskaffat också. Lanza´s TEKNA. Love it!

Men nu, åter till Bridget Jones och hennes dagbok!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: